Long time no blog.

Det har gatt lang tid sen mitt sista inlagg har, kanns lite konstigt men ocksa bra pa ett satt. Jag har blivit mycket mindre "bunden" vid datorn nufortiden och det ar sa vansinnigt skont. Just nu sitter jag i vardagsrummet med hela familjen, och det ar skont att kunna koppla av med manniskor omkring sig istallet for ensam pa rummet.
Imorgon hoppas jag pa en repris av min och Abbys frukostdate, helgen har nagra roliga planer. Pa fredag ar det overaskningsfest for min van Monica, och pa lordag ar det mote med YFU och en talangshow pa skolan. Ska forsoka fa med mig kameran :)

I ovrigt hoppas jag att ni alla har det underbart darhemma, och om intresset finns ar det bara att maila :D
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du ska ta lite bilder på ditt hus där du bor. alla amerikanska hus är så goda :) vill se hur det ser ut där du är :D gööööört!

2009-01-29 @ 13:13:32
Postat av: Caesar

jag tycker du ska ta lite bilder på ditt hus där du bor. alla amerikanska hus är så goda :) vill se hur det ser ut där du är :D gööööört!





glömde namnet som vanligt...

2009-01-29 @ 13:13:54
Postat av: Agnes

Bra idé. Jag vill se huset! :) Nu ska jag dra lite sims innan läggdags med Ludde. Puss hoppas du har det bra. vi hörs väl snart. :)

2009-01-29 @ 21:43:09
Postat av: Pauline

Mycket bra idé. Skönt att höra att du mår bra och att livet leker. David verkar ha det skit-bra i Ume oxå. Bra att småsyskonen lever livet. Kram kram

2009-01-30 @ 09:41:47
Postat av: HMQ

Hej finaste HMP!

Skönt att höra att allt ordnat sig och att du återigen har det bra där borta. Här hemma har vi börjat planera en Lovewell endags workshop i Sthlm och jag kom att tänka på hur kul det var när du och Maja var här förra året. Min skola sätter upp Fallen i maj. Jag har svårt att tro att vi i hela stooooooora rekvisita- och kostymförrådet på Stadsteatern kommer kunna hitta en så grym eldgaffel som den du och jag fixade ;-)

Kramar

2009-01-31 @ 19:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0