Hangover.

Igar kvall/natt akte vi och sag Hangover (Baksmallan) pa bio. Jag hade inga som helst forhoppningar, trodde det skulle vara nagon dum komedi, men gud hade jag fel. Jag skrattade non stop hela tiden. Det var ungefar som en "Superbad" fast vuxenverison (vilket aoutomatiskt gjorde den sa mycket roligare). Helt klockren!

Snart ska jag till skolan for exams :( Det regnar pissmycket ute och blixtrar och askar och har sig. Jobbigt :S och vi som skulle ligga och steka vid polen idag. Aja, you can't win 'em all!


Och ang. filmlistan som var tidigare, den inneholl de flesta filmer jag sett over aret, inte bara de nya. Har kommer lite fler:
Mamma Mia - sag den innan jag akte ocksa, sot - saklart!
Twilight - Jag trodde den skulle vara vardelos, men jag blev riktigt glad, Kunde inte riktigt sluta kolla (jag har sett den 2 ggr nu och ar lite halvexcited over tvaan)
Tropic Thunder - Hysterisk ^^
Transporter 3 - USCH. FY. BLA.
Valkyrie - Gav inget langvarigt intryck, men den var verkligen inte dalig. Sevard.
X-Men Origins: Wolverine - Mums! Langtat sa efter en till X-Men.. ANTLIGEN!
Watchmen - Snyggt gjord (saklart) och jag gillar att "superhjaltarna" ar riktiga nollor i verkligheten och sen blir jattetuffa nar de ar just superhjaltar. Tyckte att en viss bla man kunde ha mer klader pa sig dock...
the Spirit - lite halvkonstig sadar, fast jag tyckte om den. Samuel L Jackson <3

Kommentarer
Postat av: Caesar

Superbad såg du allt med mig i sthlm :D

2009-06-08 @ 16:16:55
Postat av: mamma

Mamma Mia såg du allt med mig i Linköping!"Slipping through my fingers".....aouhh! Puss

2009-06-08 @ 17:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0