Meow.

Gar till skolan lite sporadiskt sadar, Charlies van Amir kom i forrgar och vi kom hem for sent fran flygplatsen for att jag skulle kunna ga till skolan igar.. eller nagot ;) Men idag skaj ag dit, har exam i teater och ska framfora en scen fran Narnia med 3 andra. Lite halvnervigt sadar, men absolut mest kul!
Igar akte vi till Riverton Mall (skitstor) och jag kopte massor presenter till nara och kara darhemma :)
Ikvall hade vi planer pa att ga och se en drive in film.. precis som i Grease! Ska bli jattetufft!

Amir tar bilder hela tiden, sa jag kommer nog sno de flesta och lagga in har.. nar jag far ;D

Kommentarer
Postat av: Linnea

åååååh ! du är gullgast i världen :D och JA DET GÖR VI !!!!!!!!!!!!!

2009-06-03 @ 15:31:28
URL: http://kamasu.blogg.se/
Postat av: Linnea

jag vill också leka grease, inte grease två dock.. :S värdekass

2009-06-03 @ 15:32:09
URL: http://kamasu.blogg.se/
Postat av: Pauline

Köp mitt schampo är du söt! Puss

2009-06-03 @ 18:52:28
Postat av: Agnes

Ooh snart kommer du hem! Längtar!! :) Ska snart iväg till ikanohuset.. lite mindre exotiskt än riverton mall. menmen :P Ha det super dom här sista dagarna så ses vi ju jättesnart! Puss

2009-06-04 @ 09:27:03
Postat av: Caesar

Fan va coooooolt :D hoppas du köpt nåt till mig. om inte så vill jag ha Conan :)

2009-06-04 @ 22:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0