Lordag.

Godmorgon! Har egtnligen inget vettigt att skriva om, men det kan ju vara kul anda liksom. Hmm, sista veckan i skolan nasta vecka. Har inte riktigt gatt till skolan pa ett tag eftersom jag akt pa massor smaresor, men gar naasta vecka for att saga "my goodbyes". Har tappat bort kortet till min amerikanska telefon, sa har lite problem att na folk :P Ahwell, har ju fortfarande facebook. Och Charlie ^^ Apropa det, hans kompis fram danmark kommer hit pa mandag, sa jag far en liten taste of Scandinavia.

Kanns konstigt att snart aka hem.. Inte bra, inte daligt, mer laskigt. SA mycket har hant, bade med mig och alla darhemma. Jag vet att jag kommer vara "jatteintressant" precis nar jag kommit hem, men att det sen kommer ebba ut. Vilket ar okej, om det ar nagot jag lart mig i ar sa ar det att vardesatta de som ar narmast :)

Idag jobbar Charlie halv 6.. da ska jag baka pajer hade jag tankt.. HAHA, vad huslig jag blivit! Persikopaj blir det. Min "It's Summer!" - pie. Sen tror jag att jag och Maryane ska wokka (hur man nu stavar det).

Dethar inlagget handlar verkligen om ingenting, forutom att jag just nu pratar med Klas och jag saknar honom. Jag saknar manga, for manga for att lista just nu. Men jag kan iallafall saga dethar.. jag kommer sakna Maryane, Dick, Oliver och Charlie nagot sa fruktansvart. De har verkligen blivit en andra familj som ligger SA nara hjartat (Maryane gav mig en gammal ring haromdagen, som hon haft i massor med ar, akta guld och rubiner) och det kommer gora sa ont att inte se dem varje dag. Men, jag ar redo.

Vi ses snart

Kommentarer
Postat av: Pauline

Välkommen hem!! Puss

2009-05-31 @ 13:05:15
Postat av: Caesar

"jatteintressant" precis nar jag kommit hem, men att det sen kommer ebba ut.....skitsnack :) ja kommer va din friiend i alla fall :D

2009-05-31 @ 20:31:34
Postat av: Linnea

jag kommer behandla dig som överintressant varje dag tills vi dör !

2009-05-31 @ 20:52:08
URL: http://kamasu.blogg.se/
Postat av: Jan

Du verkar väl förberedd inför hemresan, gumman. Det blir säkert tufft ... men du klarar't! Välkommen hem om mindre än tre veckor ... tänka sig!

2009-05-31 @ 22:00:37
URL: http://cyklon5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0