3 september - 2009

Kan NÅGON berätta för mig varför jag inte kan ändra kanal på min TV? Hatar världen mig?

Igår efter skolan lämnade jag min "fula" bas på msuikskolan för att förhoppningsvis få den såld i nästa vecka, och efter det kollade jag på när berzannollor sprang iförda enbart kalsonger runt domkyrkan. Sen höll Klas mig sällskap på Linds, och så småningom joinade Jocke. Framåt kvällischen köpte vi chips och gick hem mot mig dit vi kom, efter ett stopp på Kretsboden där och klas köpte sammanlagt 3 jackor för enbart 25kr styck. Sen blev det lite chill och lite Watchmen (som jag älskar, men den var inte så populär bland herrskapet..). Nu har jag ådligt samvete för att jag inte spelade massor bas igår, eller gjorde någon som helst läxa, så jag försöker ta igen det nu på morgonen för jag har sovmorgon men vaknade ändå klockan 8. FAN.
Torsdagar är chill, och efter skolan ska jag boka körlektioner. Pepp :D

Kommentarer
Postat av: Pauline

åååå du blooggar igen! kul. puss

2009-09-06 @ 17:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0